高收入剩女
高收入剩女:似古天樂就夠
統計處最新調查,40歲或以上未曾婚嫁的剩女創新高,比2001年大增八成。
今天,大部份剩女都是事業有成的專業人士,以寄情工作為「唔恨嫁」的藉口,一拖再拖,至青春耗盡,於是35歲成為一個關口,眼見身邊朋友生兒育女,越來越急,都希望在高齡產婦期前,最後衝刺找真命天子。
有配對公司提醒剩女,不願放下身段,成功率很低。
高收入剩女
28歲女Vivian未熟先急,望配對公司能幫她在30歲前找到老公。
根據今年政府統計處公佈首季的《綜合住戶統計調查按季統計報告》,40歲或以上的單身熟女佔13.3萬人,比2001年7.5萬人,增近八成。
剩女有增無減,主因港男北上尋伴侶。即使口說「唔恨嫁」的港女,眼見自己已近熟透,不少都會向婚姻介紹所求助。
高收入剩女
配對公司負責人Terry爆料,年薪80萬以上的港女最不切實際。
高收入剩女
為放鬆心情,配對公司要求徵婚男女先玩遊戲。
年薪30萬唔願一齊捱
專為中區專業人士配對的顧問公司負責人Terry爆料,指大部份未婚熟女都是專業人士,「當中不乏中環區人才,包括醫生、律師、銀行家、大企業私人助理或教師等,而35至40歲的女人更佔四成,希望趕及高齡產婦前結婚仔」。
Terry直指港女擇偶非常有趣,根據不同收入有不同考慮;年薪80萬以上女士,會要求年薪、學歷、品味相約的男士,這類剩女多數會開出不切實際條件,也是最難搞的一種。「例如一個年薪80萬的女客人,希望找一個學歷、品味相約、唔使太靚仔,差唔多古天樂咁就夠,可以光頭但又要型」。
而年薪30萬左右的女士,就一天到晚發夢想嫁有錢人,她們都愛說同一句話,「我都賺唔多,唔通仲要同另一半捱咩?」
相反年薪50萬左右的女士,會覺得自己賺錢不多,反而會願意和未來一半互相扶持,亦不介意另一半條件和薪金比自己低,這一類是最實際。
Terry分析剩女形成原因,主因是工作以外,平日不願對外溝通,「收工唔出去,又點識到新朋友呢?」加上現代女性獨當一面,薪酬學歷與男人看齊,更加不願降低要求,眼角只會越來越高,「佢哋以自己條件為標準揀男人,仲要Man、細心、遷就自己、照顧一切,邊有咁着數㗎?有都一早俾人識咗啦!」
「好多女士以為25至30歲仲有青春,可以揀多幾年,到了35歲先心急衝刺經已太遲」。他形容35至40歲的女士,身心變化最大,工作的滿足感已不能填補寂寞,這時候醒覺已經太遲了,「年紀相近的男人已有歸宿,你揀人,人哋都揀緊你㗎」。
高收入剩女
港女在事業上所向無敵,但找對象卻一無所知,還要專人教導。
高收入剩女
Vivian逐一挑選合眼緣對象。
28歲女配對公司「尋夫」
28歲的Vivian更是未老先急,她擁有管理學士及英國註冊會計師執照,現職石油公司收購買賣及私人助理,月薪三萬多,是中港兩地工作的「港飄」,沒有時間識人,但又怕自己很快年過30變剩女,故心急如焚上配對公司「尋夫」。「18至25歲時恃住自己青春,睇唔起啲男人,成日想搵個高大靚仔、家底好、遷就我嘅白馬王子,但到26歲時,才發現自己眼角過高錯失不少良緣」。
自此之後,她開始改變自己心態,「現在只希望揀一個條件同自己差唔多嘅伴侶,打工仔都唔緊要,最緊要上進同溝通到就得」。Vivian亦不介意別人知道她找配對公司,「我呢啲年紀識男仔係好正常,應該諗拍拖結婚生仔,平時工作太忙,又進修,冇時間去玩,圈子自然細,從正確途徑去識人,總好過落蘭桂坊識人,如果現在仲介意別人目光嗰啲女仔,已經唔再叫傳統,而係封建。」
「工作中眼見好多40幾歲的女同事全部都未結婚,我真係開始驚喇」,她希望30歲前可以搵到Mr. Right結婚生仔,不用孤獨終老。(蘋果日報 記者:羅鈺歡 攝影:胡智堅)
高收入剩女 原文: 專題--高收入剩女:似古天樂就夠

arrow
arrow
    全站熱搜

    然 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()